loading...

اتوماسيون رايگان

اتوماسيون رايگان

بازدید : 167
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

اتوماسيون رايگان با اركستر متفاوت است، اما معمولا، اصطلاحات با هم استفاده مي شوند. اتوماسيون به طور مداوم بدون دخالت انسان انجام مي شود. اركستراسيون مفهومي وسيع تر است كه در آن كاربر وظايف خودكار را به يك فرآيند يكپارچه يا گردش كار براي IT و تجارت مختص مي كند. به عنوان مثال، يك مدير فناوري اطلاعات مقياس بار كاري را با ايجاد خودكار نمونه، سيستم عامل (OS) نصب و ذخيره سازي ذخيره مي كند. آنها وظايف اتوماسيون را در يك گردش كار با يك منظور خاص از عمليات براي هر وظيفه سازماندهي مي كنند. اركستراسيون همچنين مي تواند مجوز ها و اجراي نقش ها، دروازه هاي تأييد و موارد ديگر را شامل شود.
چگونه IT اتوماسيون بر فرآيندهاي تاثير مي گذارد اتوماسيون IT براساس ابزارهاي نرم افزاري به منظور تعريف و اجراي مجموعه اي از اقدامات مفصل كه به صورت دستي يا توسط يك ماشه خارجي مطرح مي شود، مانند تغيير در تقاضاي ظرفيت IT، متكي است.
اتوماسيون IT جايگزين مجموعه اي از اقدامات و پاسخ ها بين مدير و محيط فناوري اطلاعات مي شود. براي مثال، يك پلت فرم اتوماسيون فناوري اطلاعات مانند مايكروسافت ويندوز پاورشل، متشكل از cmdlets، متغيرها و اجزاي ديگر به يك اسكريپت براي تقليد از مجموعه دستورات و مراحل كه يك مدير در يك زمان از طريق رابط خط فرمان (CLI ) براي ارائه يك ماشين مجازي (VM) يا اجراي يك فرايند پشتيبان. پيروي از پيچيدگي IT اتوماسيون مي تواند با تركيب چندين اسكريپت به يك سري دست يابد. اين فرايندهاي اتوماسيون محدود در حد زماني مفيد است كه آنها جايگزين يك كار هستند كه يك مدير بايد مرتبا انجام دهد. مديران زمان زيادي را صرفه جويي مي كنند، در صورت خودكار يك اقدام روتي كه يك بار در ماه انجام مي شود. با اين حال، خودكار سازي يك عمل رات كه چندين بار در روز اتفاق مي افتد، با اين حال، وقت مدير را براي كارهاي ديگري كه نياز به تصميم گيري و مهارت هاي ارزيابي دارند، به طور قابل توجهي افزايش مي دهد.
چرخه تحويل اتوماسيون ITابزارهاي اتوماسيون فناوري اطلاعات تمركز را از تكميل وظايف تكراري تا تلاش هاي استراتژيك براي مطابقت با نيازهاي تجاري تغيير مي دهد.ابزارهاي اتوماسيون زيرساختي شركت سازماني اقدامات را در واكنش به آستانه و شرايط ديگر وضعيت در محيط فناوري اطلاعات انجام مي دهند. ابزارهاي اتوماسيون پيشرفته IT براي پيكربندي سيستم ها، نرم افزار و ديگر اجزاي زيرساخت نظارت مي كنند. تغييرات غير مجاز يا غير منتظره را تشخيص دهيد و به طور خودكار اقدامات اصلاحي را انجام مي دهد. به عنوان مثال، اگر يك حجم كار متوقف شود، اين مراحل اتوماتيك را به راه اندازي مجدد آن بر روي سرور ديگري كه ظرفيت موجود براي اجراي آن را دارد، منجر مي شود. هنگامي كه اتوماسيون IT براي تنظيم حالت مورد نظر تنظيم مي شود، اين ابزار تغييرات در تنظيمات سرور را كه خارج از مشخصات مشخص شده است شناسايي كرده و آن را به تنظيمات درست بازگرداند.
جوانب مثبت و منفي اتوماسيون ITمزاياي اتوماسيون IT عبارتند از: سريعترين مركز داده و عمليات ابر؛ كاهش اشتباهات و تنوع از يك اجراي يك كار به بعد؛ و تقويت امنيت و حكومتداري. با اين وجود، يك استراتژي اتوماسيون فناوري اطلاعات بايد خطاهاي احتمالي را برطرف و حذف كند. يك خطاي اتوماتيك بسيار سريعتر از يك خطاي دستي پخش مي شود. اتوماسيون اتوماتيك مي تواند به طور اشتباه به خودي خود تبديل شود، صرف نظر از بازگشت سرمايه از زمان كار اوليه به زمان صرفه جويي.
سرعت. عمليات IT نياز به تعداد قابل توجهي از وظايف مجزا دارد. يك مدير فناوري اطلاعات مي تواند هر كاري را به صورت دستي انجام دهد، اما كسب و كار مدرن نياز به فشار اضطراري بر كاركنان فناوري اطلاعات براي پاسخ سريع به نيازهاي موجود در زيربناهاي بزرگ و پيچيده دارد. انسانها نميتوانند در عرض چند دقيقه حجم كار را تنظيم و پيكربندي كنند و تمام كارهاي روزمره فردي را كه در هر زمان خاصي نياز دارند انجام دهند. اتوماسيون به مديران را از زمان صرف شده براي وظايف معمولي آزاد مي كند تا بتوانند خود را به پروژه هاي ارزش افزوده براي كسب و كار، مانند بهينه سازي زيرساخت فناوري اطلاعات و آزمايش با فن آوري هاي جديد و محصولات نوظهور، اعمال كنند.
در حالي كه اتوماسيون موجب صرفه جويي در وقت مي شود، به اين نياز دارد كه مديران هر كاري كه براي جريان كاري مورد نظر ضروري است، دقيقا برنامه ريزي و تحقيق كنند و سپس اين مراحل را به طور خودكار به پلت فرم اتوماسيون براي رسيدن به حالت پايان مطلوب ترجمه كنند. يك شركت ممكن است يكي يا بيشتر مديران اتوماسيون IT را جايگزين يا تكميل نقش مديران فناوري اطلاعات معرفي نمايد.
دقت. يكي از مديران فناوري اطلاعات، هنگام تايپ كردن در يك CLI خطايي را ايجاد مي كند، تنظيمات پيكربندي اشتباه را براي يك سرور انتخاب مي كند، گام كليدي در يك كار پيچيده را ناديده مي گيرد يا اشتباهات ديگر را به وجود مي آورد. خطاهايي باعث مي شود كه مديران زمان بيشتري را براي رفع مشكل و فرايند كار تكرار كنند تا درست شود. اتوماسيون فناوري اطلاعات يك حرفه اي فناوري اطلاعات را قادر مي سازد كه پياده سازي اثبات شده دقيق از عمليات را انجام دهد كه مي تواند به طور دقيق به همان شيوه اجرا شود.
در حالي كه تكرار بي شماري بدون انحراف از مزاياي اتوماسيون IT است، همچنين مي تواند مضر باشد. خطاها و حوادث به راحتي به يك فرآيند خودكار متصل مي شوند كه ابزار اتوماسيون آن به سرعت و كارآمد عمل مي كند، همانگونه كه گام هاي درست را انجام مي دهد. اگر مدير يك دنباله پيچيده از وقايع را خودكار كند و يك گام كليدي يا مجموعه اي را از دست مي دهد

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 41
  • بازدید کلی : 1297
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه